Selasa, 24 November 2009

HARI KE-21 99 HTN = 21.11.09 - SABTU

 NO: 51

Hari ini adalah majlis persandingan kedua mempelai....
aku bangun mcm biasa dan............
B'FAST
B'fast ari ni mm teruk betul....aku terasa nak makan MEGGI pulak tu.....lain2 masakan b'fast semua kalori terlalu2 tinggi....NASI LEMAK dan ROTI CANAI...
MEGGI pun kalori tinggi jugak...tapi aku buat2 tak fikir dan LAYANNNN je...

MEGGI AYAM + TELUR PINDANG
LUNCH




 Nasi beriyani udang


Ayam masak merah, acar timun nenas, kambing masak tak tahu nama dia.

ikan siakap masak 3 rasa (laik pengantin)
Makanan lunch  kat atas ni adalah antara main menu makanan di majlis hari bersanding kedua mempelai......aku geram je tengok nasi beryani udang tu...semua orang cakap sedap....pakkal je x leh makan nasi...kalau tidakkk...aku dah NGAP...
Makanan aku pada hari itu adalah lauk dalam pinggan ke-2 dan sedikit ikan siakap....nasi tu hanya penyeri sahaja...ehe
DINNER
Aku tak ambil dinner berat...cuma makan buah2 je...

1 ulasan:

  1. Akak cam nak giler dah ni menahan perasaan nak makan meggi.. tak tau ler apsal... tiba2 cam nak makan meggi 3 kali sehari..

    Nasi tu tak teringin pun...

    DLm kepala tu megi.. megi.. megi...

    Ada satu kali tu kul 3.oo pagi masak megi tomyam..

    Esoknya cirit birit cam nak mati dah..

    BalasPadam