Rabu, 25 November 2009

HARI KE-25 99 HTN = 25.11.09 - SELASA

NO:51
Hari ni aku bertugas 24 jam....x duduk d opis tapi aku mngular g ambil kawan aku ZAINAB di PULAPOL KL...Jenab ni dari IPK JOHOR....datang KL ada badminton Tournament....aku bawak Jenap p SOGO KL sbb dia kata nak pi beli baju utk anak dia.....sambil tu lunch kami p makan-makan dan lepas makan aku hantar semula Jenab ke pulapol KL.

Ini lah dia kawan aku ZAINAB...lama betul kami x jumpa...

 Santapan aku hari ini adalah.......

B'FAST
1 keping roti wholemeal

LUNCH

MAKAN D NANDOS....AYAM PANGGANG BERSAMA FAN FRISE YANG BYK KALORI.....nasib baik bila time nak lantak frise ni aku dah kenyang makan ayam....so makan frise sikit je..ehe

DINNER
Aku beli udang lipan lagiiiii....



Inilah dia UDANG LIPAN b4 dimasak


Udang tengah dimasak dalam kuali
 
Udang dah siap dimasak....
inilah dia santapan aku ngan laki aku dinner ari ni......
UDANG LIPAN MASAK SAMBAL CAIR

1 ulasan: