Rabu, 25 November 2009

HARI KE-24 99 HTN = 24.11.09 - SELASA

NO:51
Hari ni cuti ari cuti terakhir aku....tapi...pepagi lagi aku dah kena pi mahkamah majistret seremban....aku ada perbicaraan kes ragut dimana 1 lelaki cina telah di ragut h/p nya oleh 2 lelaki remaja melayu di seremban pada tahun 2007.

Alhamdulillah....aku dapat menjalani perbicaraan dengan tenang...nasib baik pendakwaraya dan  juga hakim x tanya aku soalan pelik2...ehe. kalau tidak...berpeluh jugak aku dalam court yang serba sejuk ngan air-cond tu...
aku LUNCH  ari ni di seremban ngan hubby aku...kebetulan aku ngan hubby sama2 ada perbicaraan di seremban....cuma hubby aku di court yang lain.

Ari ni aku makan....


B'FAST
Sekeping roti wholemeal makan dalam kereta sementara nak menuju ke seremban


LUNCH

SAYUR BENDI ASAM PEDAS


SUP KEPALA IKAN MERAH  

DINNER
Ari ni dinner aku cuma makan buah-buah aje...perut rasa kenyang pulak malam ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan