Ahad, 8 November 2009

MENU HARI KE-8 99 HTN = 8.11.09 = AHAD

No : 51

Semalam aku bertugas 24jam...Alhamdulillah sampai ke pagi ini tiada apa-apa kes jenayah yang dilaporkan kepada aku..syukur alhamdulillah...nampaknya hari ni aku boleh OFF DAY tanpa ada apa-apa gangguan dan panggilan telefon....ehe
 
BREAKFAST
macam biasa
500ml air kosong
200ml cool water + 2 sudu F1 + 1 sudu F3.
2 scoop Tea mix

LUNCH
LUNCH..aku ni memang lah tak suka makan kat kedai....apepun jadi kalau ada masa mesti nak masak sendiri di rumah...kecuali ada benda yang x dapat di elakkan baru aku beli makanan di kedai.....hari ni untuk lunch aku masak sup tahu fish ball +brocolli.....laki aku punya makan pulak aku masak main menu dia siput sedut masak cili api negori sembilan....



Sup tahu fish ball +brocolli

 
SIPUT SEDUT MASAK LEMAK CILI API

Tadaaaaaaaa.....jgn terkejut...ini bukan menu untuk aku...tapiiiii ini aku masak untuk laki aku punya makan lunch...kalau dia ikut aku punya menu...nampaknya dia akan tinggal tulang..ehehhehe


lepas LUNCH aku n laki aku g keluar jenjalan...mentang-mentanglah anak aku mak mertua jaga di kota bharu...aku ngan laki aku mcm honeymoon pulak rasanya...ahahhaha..tak pi mana pun cuma jenjalan ambik angin je di sekitar kl....b4 p lepak-lepak...laki iaku telah snap gambar aku....ni lah dia aku setelah 1 minggu tanpa nasi.....


Sambil jenjalan...terasa jugak perut ni lapar...aku makan 2 keping biskut fiber IKO...kenyang....


AKTIVITI PETANG
l/kurang jam 6.00 petang aku dan kawan aku Zurita g JOGGING kat Tasek di Petaling Jaya (sebelah AMcorb MAll)....segar gila rasanya petang ni jogging , cuaca pun elok....selalunya asik ujan je diwaktu kL bulan ni...kami jogging tanpa henti l/kurang 45minit dan 15 minit selebihnya buat  simple workout...tengah aku buat x-cise...si kawan aku ni suka betul ambil gambar suruh aku load dalam blog...untuk tak mengecewakan dia...aku letak gambar aku tgh x-cise dalam ni....huhuhuuhuhu


 
 
 

DINNER
500ml air kosong
200ml cool water + 2 sudu F1 + 1 sudu F3.
2 scoop Tea mix

Inilah dia ktiviti hari ini...nasi masih tidak disentuh lagi......



3 ulasan:

  1. Seronoknya pandai workout sndr kat taman..
    Akak nak kena cari kawan dulu br Inche Abg benarkan berpoyos di Taman..

    Maklum ler skang byk orang jahat

    BalasPadam
  2. Salam...bestnyer..ni kat taman mana..klu ada kawan tentu lg best kan...

    BalasPadam
  3. ezora: ni kat tasek petaling jaya...dekat je ngan umah...tu yg jogging kat tasek ni. kita g ngan kawan lah ni....kawan ni kerjanya nak ambik gambar aje....eehheheheh...tadiiiii uwaaa...jogging sorang...member x balik keje lagi...ehe

    zel: inche abg tak bagi jogging sengsorang ek...hehehhehe....suruh lah inche abg teman...baru lah best..bawak khalif skali

    BalasPadam