Khamis, 12 November 2009

MENU HARI KE-12 99 HTN = 12.11.09 = kHAMIS

No : 51

6.30am
BREAKFAST
macamsemalam jugak
500ml air kosong
200ml cool water + 2 sudu F1 + 1 sudu F3.
Tea mix
 7.30am
Hari ni g kerja cepat sikit sbb aku ada meeting
 10.3Oam
wORKOUT time.  hari aku  buat  cardio x-cise 50 minit non stop .. dan Weight Training..ulangan sama seperti 1st day workout.


1) Treadmill x-cise                                            -  50 minit lari tanpa henti.
2) half Squad                                                     - 15x3 set
3)Latt pulldown(plate paling ringan)             - 70x3 set
4) Lunges                                                           - 15x 3 set
5)Triceps exercise(plate paling ringan)        - 70x3 set
6)Biceps curl (plate paling ringan)                 - 60x3 set
7)Up-right Row (plate paling ringan)            - 50x3set
8)Sit-up                                                              - 30x3set 
9)Back x-cise                                                     - 30x3set

12.30am
Habis w/kout dan mandi

Ambil gambar sendiri time dah abis x-cise
1.00pm
sambung buat kerja

2.30pm
LUNCH

Menghadiri majlis bersantai bagi pegawai-pegawai kanan di Mess pegawai kanan IPK KL

Menu luch: Udang rebus+telur rebus+Tahu+lada merah potong + 3 sudu kuah mee udang.
 
Pembasuh mulut : Rojak buah
7.45pm
DINNER
Ari ni diiner...aku masak singgang rebus johor...ari tu dok cerita2 ngan Lin Kamdani ttg jenis2 masakan...dia bukak pulak cerita singgang johor mak dia masak...kecur air liur aku dibuatnya...ari ni aku masak singgang nak puaskan hati....ehe


Singgang Rebus Johor Style

Singgang ikan setelah dimakan oleh aku...ehe

3 ulasan:

  1. bai..
    bnyk nye x-cise ko..
    aku xlarat tgk..
    lunch ko bes nyek
    dinner lauk singgang tu mcm bnyk kunyit hidup..tp pe pun ble buat aku kecur air liur...

    BalasPadam
  2. kak baie...sedapnya rupa makanan pertama tu..hehe

    tahniah kerana selalu exercise..patut bdn best

    BalasPadam
  3. rajinnyer...caiyok2..salute la kerajinan u bai...

    BalasPadam