Selasa, 24 November 2009

UPDATE TERKINI....99HTN

NO : 51
   SALAM....
Rasanya dah dekat 1 minggu  aku tak jenguk blog ni...dan blong kengkawan yang lain...

Kesibukan membuatkan aku x sempat langsung nak update aktiviti harian dan yang paling pentingadalah makanan yang masuk kedalam perut aku ni...
1 minggu aku bercuti balik ke kampung halaman ku di JB....ni semua pasal anak kakak aku kawen....majlis mmg neriah gila sampai diet aku pun dah KELAUTTTT...tapi apa yang aku bangga sekali aku masih dapat bertahan tak makan nasi sehingga ke hari ini....
Nasib baik kakak2 dan abang2 aku faham dengan diet aku yang tak leh makan nasi ni....so dia org x dalah nak goda2 aku suruh jamah nasi.......keluarga aku sangat sporting kerana dieorang support aku yang sedang dirt tanpa nasi ni...ehe.

Sepanjang aku bercuti balik jb...makannan yang ada di depan mata aku semua menggoda nafsu tekak...siap aku kena masak nasi goreng kampung lagi tuuu....tu semua tak menggugat aku utk jamah nasi....suntuk rasa makanan yang berunsurkan nasi yg aku masak...semua aku suruh anak2 saudara aku yang cuba...kalau diaorg kata dah ok...maknanya ok lah makanan tu...ehe

Ada juga benda yang tak best semasa aku cuti....hubby aku x dapat nak cuti...anak aku pulak ada di kelantan mak mertua aku jaga...so aku balik jb sorang2 je.....apa boleh buat...kerja beruniform ni mmg kena byk berkorban.....kena pandai survive diri...kalau tidak...asik nak sedih je.....nasib baik aku ni jenis selumber sikit....sorang2 balik JB pun aku boleh LaYANNNNN.....no hal lah...ehe (nak sedap kan hati)


ops...cerita punya cerita lupa pulak nak hapdate menu harian....k lah aku start dari 18/11/2009...

MENU 18/11/09
B'FAST
Roti WHOLEmeal 2 keping

LUNCH

Meehoon soto (Makan masa berenti rehat di R&R)

DINNER

 Mee goreng basah
(Ni yang buat diet aku kelaut...akak aku pulak leh masak mee goreng basah untuk dinner...bau dan rupa dia...perghhhhhhhhhh...megiurkan...aku pun makan lah sepinggan....ehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan