Rabu, 11 November 2009

MENU HARI KE-11 99 HTN = 11.11.09 = RABU

No : 51
 
BREAKFAST
 8.00am
500ml air kosong

200ml cool water + 2 sudu F1 + 1 sudu F3.

X-CISE 
11.00am 
Hari ini aku buat cardio x-cise
1) cycling 1 jam 15 minit non stop
2) Bicycle sit-up 30x3 set
3)Right & left side sit -up 30x3 set.


LUNCH 
1.30pm
Tom Yam Campur (beli d cafe tpt keje)

4.30pm
Makan sepotong ROTI JOHN sebesar kotak mancis...EEEMMMMsedapppp...tapi tak leh nak makan byk2...ambik rasa je...ehe...

DINNER
7.10pm
Ari ni aku p pasar malam, aku ada jumpa udang yg aku tak tahu nama dia...abang kedai tu kata udang ni sedapppp....so aku yang mmg suka makan benda pelik2 ni pun belilah sang udang tu....nak tengok tak udang apa....jap ye...

Ni lah udang yang aku tak tahu nama tu...ehe

bila dah bawak balik udang tu...aku pun apa lagi...bersiap-siaplah untuk masak....


Sebelum di masak...


Setelah dimasak 


TaaaaDDaaaaaaaaaaaa.....inilah dia dinner aku pada hari ini......

 






12 ulasan:

  1. aaa..nk tgk gambar kak baie la...hehe...dasyatnye exercise..mesti ada perubahan ni...waduh!

    BalasPadam
  2. rajinnyer u xcise yer bai...klu pi taman jaya selalu hari apa..n bila..
    rasa cam nk joint jer..
    my opis area pj jer

    BalasPadam
  3. ezora: taman jaya?? taman jaya mana ek ezora?? taman petaling jaya ek....kalau kita dah berlari atau cycling kat gym...kita tak p p.jaya... tapi kalau ezora nak jogging sesama...boleh jugak...janji je jam berapa ...nak waktu pagi ataupun waktu petang? kalau waktu pagi time wekend boleh lah....kalau petang insyaallah start jam 6pm pun ok

    BalasPadam
  4. ezora: taman tu nama dia taman jaya ek??/ kita tak tahu nama dia..yg kita tahu taman amcorb mall je...ehe

    BalasPadam
  5. bai..
    dh lamanye x g pasar malam pantai dalam tu..
    ko msk pe udang tu? xbubuh nama pun lauk ko,
    ko bkn xtau..aku suke kepoci nk tau lauk pe yg ko msk..

    BalasPadam
  6. klakau le ko bai..
    aku pun sama le bai..xpernah tau pun namanye taman jaya..
    dulu pernah gak dating kek situ..tp haram xpernah nk amik tau pe namanye..mesti dh bn yk berubah tasik kek situ after 8 years..Amcorp Mall pun main lalu jek xjejak dh kek situ..

    BalasPadam
  7. wah besarnya udang tu...sedap ke kak baie oii? takut mia aah....masak pe2 udang? wah,tabik aaa..siap g gym ...patut bdn slim je..

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. lin kamdani: AKU PUN TAK TAHU NAMA MASAKAN AKU NI LIN...aku main campak2 je...yang pastinya udang ni masak sambal tapi lada tu x berapa banyak n rasanya tak berapa pedas mcm sambal nasi lemak tu....pada aku sesedap rasa je lah...ehe

    mia:gym ni dekat tempat keje kita je mia...rugi kalau x ambil kesempatan...ehe...kita keje d tingkat 1...gym d tingkat 10...time waktu kerja dibenarkan w/out...so apalagi...guna je lah..ehe
    kita KURUSSSSS??? MIA..ang ni biar betul...macam tu punya montel dia kata kurussss...huhuhu...actually badan kita ni x da lah montel tahap gaban...cuma ada part2 kat tubuh badan ni yg nak kena edjust....ramai org ckp dah ok..tapi utk diri kita...part perut, lengan n chest lemak masih banyak lagi....ehe

    BalasPadam
  10. Kagum betul la disiplin workout :-)

    BalasPadam
  11. owhh ni udang lipan kak...
    goreng pon sodap ni....


    pssst... akak ekk yg ajak tuan zul join 99 HTN...
    terkezut sy masa die bgtaw aritu... hahahaha

    BalasPadam