Rabu, 25 November 2009

HARI KE-22 99 HTN = 22.11.09 - AHAD

 NO:51
Hari ini adalah majli resepsi sebelah pihak lelaki untuk anak sedara aku...
lokasinya adalah di perumahan pegawai kanan polis IBU PEJABAT POLIS KONTINJEN JOHOR, JOHOR BAHRU
majlis bersanding pada jam l/kurang 1.30 petang...aku pun turut serta menghantar pengantin perempuan kerumah pihak lelaki.







Pengantin bersanding di rumah pihak lelaki



Kenangan pengantin perempuan bersama satu2nya pasangan kembar dalam keluarga ini

Mak pengantin (baju oren) sempat lagi posing bersama adik beradik yang lain...ehe
1/2 dari Keluarga sebelah pihak pengantin  perempuan (keluarga aku)bergambar keangan sebelum meninggalkan majlis...

Menu makanan aku hari ini adalahhh.......
B'FAST
1 keping roti putih
LUNCH 


Aku makan 1 ketul daging, 1 ketul ayam dan acar timun + nenas



 Ini lah rupa aku dan makananKU...DIET TETAP DIET BEB...uhu


DINNER
Ari ni aku n keluarga aku p makan dinner d kedai yong tauhu kampung melayu majidee johor bahru....yong tauhu dia...memang meletoppppppppp...sedap gila...masa kami datang tu...banyak bahan2 yong tauhu yang dah abis...tinggal sayur2 dan bebola2 sikit2 je...



 
1 MANGKUK YONG TAUHU SUP 


CUCI MATA

k
Ini lah dia kedai YONG TAUHU yang kami p makan....sedappp tuuuuu


Kecur siot aku tengok anak sedara aku sedut ABC ni........


Inilah susana di kedai YONG TAUHU KG MELAYU MAJIDEE JB, yang paling popular...

2 ulasan: