Ahad, 13 Disember 2009

3 DD dan UPDATE BERAT N GAMBAR 99HTN

Flow... dan rakan-rakan 99HTN
sy update berat dan gambar terkini di sini ye....

kepada yang mengikuti 3DD ni...semoga kita semua berjaya menempuhi 3 hari 3DD di samping 99HTN dengan adanya penurunan walaupun x sikit sahaja....ehe


Berat saya pagi hari ini 13.12.09




Ini adalah gambar terkini saya fresh dari oven. gambar ni diambil pada hari ni 13.12.2009 l/kurang jam 4.00 ptg di zoo negara. tadi bawak mak n pak mertua n anak g jenjalan di zoo negara.

5 ulasan:

  1. memang vogue aaa kak baie....pergh...lepas detox, mesti lagi vogue & slim nye la...

    selamat berdetox...sesama lah kte ye sis menuju target

    BalasPadam
  2. Bai...wah3 dah beli timbang baru yer...sama lah kiter

    Wah vogue ghitu..Cayalah

    BalasPadam
  3. alin: ehe...a'ah kita beli timbang baru...timbang yang lama kita jual 2nd kat noradlina kamdani....

    mia: tu lah...tuhan selalu tak bagi kita ni kurus sgt dari dulu sbb dia tahu kita ni akan pakai yang pelik2...masa gemok dulu segam mia nak pakai mcm ni...skarg da slim sikit...maka baju2 lama leh pakai smula...tu yang pakai balik tu...

    lin: masa ni lah nak melaram lin...masa aku 72kg dulu...aku punya self confident pun jatuh ko tahu...semua baju dulu2 aku tak leh pakai...skarg ni dah boleh pakai smula...makan bermula kembalilah tranformasi utk tahun 2010...ehe

    BalasPadam
  4. wah bagus2...kuatlah semangat bai nie...apa2 pun syabas atas usaha yang dilakukan

    BalasPadam