Jumaat, 18 Disember 2009

HARI YANG KE-48 99HTN *18.12.09*

No : 51

B'FAST

1 gelas jus lemon


3 sudu emping jagung + susu anlene
 

Sambil menunggu LUNCH...aku makan sebiji apel hijau

LUNCH

Singgang ikan tongkol


Sayur petola kupang

TEA TIME

Aku n laki aku jenjalan d JALAN TAR petang tadi....(dah blur x tahu nak g mana)...CENDOLLL....mmg ia pembunuh diet....tapi dek kerana teringin.....aku minum 3 teguk...dan selebihnya dihabiskan oleh laki aku yang tersayang.....nasib baik ada laki aku...kalau tidak mesti aku yg habiskan...ehe

DINNER

Ikan kering bilis leper (nama sebenar x tahu) goreng kicap bawang


sayur sawi masak air


5 ulasan:

  1. Aku tau nama ikan nipis tu
    Nama dia IKAN SATAY.. :)

    Cam2 ko masak ek..
    Aku ni mmg tangan tak ONG bab masak2 ni..
    10 kali aku memasak..
    Mgkn 3-4 kali je yg sedap..
    Yang lain tu hancus..

    BalasPadam
  2. pergh byk nya akak masak....caye lah..surirumah yg best ni....kte dh nk holiday kak baie..jumpa lg nanti ye....so, gd luck utk perjalanan diet akak....mia dh check my resut after detox td...hehe

    BalasPadam
  3. bai ikan satay tu ble masak cm tu yek..ingat kn kene goreng semate jek...

    BalasPadam
  4. lin...ikan satay ni kalau aku goreng gitu je..tawar hebeh...so aku pun memandai2 masak goreng ikut cita rasa aku...sedap jugak lin...laki aku selalu suruh aku masak mcm ni...dia x pernah adalagi org masak ikan satay ni mcm ni b4 ni...ehe

    BalasPadam