Khamis, 17 Disember 2009

RESULT 3DDP


Setelah 3 hari berdetox...ini lah keputusannya.....walaupun hanya 800g je yang turun....aku sangat berbangga dengan diri sendiri bcoz at least berat aku ada jugak turun......yang paling best sekali adalah berat aku yang b4 ni  6++ angka depannya....now dah betukar kepada 5++....sangat gembira dengan perubahan nombor ini.....

Aku harap aku dapat berdisplin dalam dgn lebih bagus lagi untuk capai target berat aku iaitu 55kg.......

Aku ada berjanji dengan diri aku sendiri...jika aku dapat tukarkan angka "6" dari berat aku kepada angka "5 "...aku akan beri hadiah kepada diri aku sendiri......so hari ini nombor itu telah bertukar......aku kena kotakan janji aku....
Petang tadi aku g mid valley beli hadiah utk diri sendiri....
Hadiahnya adalahhhhhhhhhhhhhh..............

Tadaaaaaaaaaaa.....BLACK GUESS BAG sebagai hadiah untuk diri sendiri

4 ulasan:

  1. Caya lah bai...u can do it dear...chaiyok..chaiyok..teruskan usaha..kita tentu boleh...harap dapat berat ideal sebelum 7 feb 2010 nih...kita tentu boleh...

    *cantik beg tu...tentu mahal...

    BalasPadam
  2. waaa.....kak..sama la kite...NiNie pon 800g jugak..tapi takpe...best nye akak dapat beli beg guess tu..adoii..one of my feveretto tu....bile la NiNie nak dapat plak....whateverpun..tahniah!!

    BalasPadam
  3. ezora... tome sale tak der lah mahal sgt...ehe..kalau tak sale tertelan jugak air lir ni nak beli....

    ninie: ninie target lah nak capai berat berapa kg turun utk beri diri sendiri hadiah....pasti masa tu semangat nak kurus datang berkobar2...ehe

    BalasPadam