Khamis, 17 Disember 2009

UPDATE BERAT BADA DAN BENTUK BADAN TERKINI 99HTN

UPDATE BERAT BADAN DAN BENTUK BADAN TERKINI 99HTN

 Masa ni pada 1.11.09
Berat pada masa ni 61.4kg




Ni adalah yang terkini 17.12.2009
Berat terkini 59.8kg

Tak banyak perubahan berat.....ada lagi 2 bulan....utk capai target

7 ulasan:

  1. wahhhh jeles sebab dah turun angka 59.8kg....apa pun congrats to u! next time kita detox beramai2 lagi yer hehehhehe

    BalasPadam
  2. wah..akhirnya dah dpt good result ....tahniah..tahniah...smpai ke angka 5.

    Target berapa kak baie?

    BalasPadam
  3. tahniah kak....wish ninie nak jadik cam akak jugak..nak angka 5 kat depan...huhuhuhu

    BalasPadam
  4. mia: k.bai target 55kg je mia...yg 5 kg ni lah yg liat sgt2 nak turun...ehe...

    ninie: ninie boleh buat punya...akak pun memula tu susah jugak..tapi dgn berkat kesabaran akhirnya dapat jugak angka 5 walaupun lambat sgt angka 5 tu nak muncul...ehe

    BalasPadam
  5. besh nyer dpt angka 5 tue..sarah lambat lg nk capai angka 5 tue..susah2!!

    BalasPadam
  6. Dah cecah angka 5.. congratulations :)
    Aku ni ler... dok statue situ je..

    BalasPadam