Rabu, 16 Disember 2009

3DDP - last day = 16.12.09

3DDP - LAST DAY

Macam biasa bagun tido je minum lemon juice + air masak
B'FAST

Emping jagung + susu ANLENE


Sambil nak menunggu waktu lunch...aku ngap sebiji epal hijau...ngappp epal ni dalam kereta masa tgh nak g keje jam 11 pagi (epal bwk dari rumah)

LUNCH

Sup kepala ikan merah + vg (beli)


Sambil drive kereta nak balik dari kerja l/kurang 5.00ptg...aku makan NENAS (beli)
DINNER

Aku makan salad kepak ayam bakar (buat sendiri) kepak ayam bakar beli kat pasar malam


X-CISE
Ari ni aku berjalan lagi tanpa henti di pasar malam kat area rumah aku....bepeluh sakan sbb bwk barang yng di beli berat...
(Nak g jogging urat keting kaki aku sakit entah kenapa pun aku tak tahu...aku jalan pun terhincut2....aku gagahkan jugak g pasar malam)


SELINGAN MATA

Ini lah dia urat KETING KAKI aku yang sakit tu....merah n bengkak tuuuu....x tahu apa puncanya dia boleh sakit...nak kata aku terseliuh x pulak...tetiba bangun dari tido nak jalan sakit.....aku pun x tahu nak buat apa...aku x layan sangat sakit ni....aku buat tak tahu n jalan je walaupun terhincut2....




3 ulasan: