Rabu, 16 Disember 2009

3DDP - last day = 16.12.09

3DDP - LAST DAY

Macam biasa bagun tido je minum lemon juice + air masak
B'FAST

Emping jagung + susu ANLENE


Sambil nak menunggu waktu lunch...aku ngap sebiji epal hijau...ngappp epal ni dalam kereta masa tgh nak g keje jam 11 pagi (epal bwk dari rumah)

LUNCH

Sup kepala ikan merah + vg (beli)


Sambil drive kereta nak balik dari kerja l/kurang 5.00ptg...aku makan NENAS (beli)
DINNER

Aku makan salad kepak ayam bakar (buat sendiri) kepak ayam bakar beli kat pasar malam


X-CISE
Ari ni aku berjalan lagi tanpa henti di pasar malam kat area rumah aku....bepeluh sakan sbb bwk barang yng di beli berat...
(Nak g jogging urat keting kaki aku sakit entah kenapa pun aku tak tahu...aku jalan pun terhincut2....aku gagahkan jugak g pasar malam)


SELINGAN MATA

Ini lah dia urat KETING KAKI aku yang sakit tu....merah n bengkak tuuuu....x tahu apa puncanya dia boleh sakit...nak kata aku terseliuh x pulak...tetiba bangun dari tido nak jalan sakit.....aku pun x tahu nak buat apa...aku x layan sangat sakit ni....aku buat tak tahu n jalan je walaupun terhincut2....




2 ulasan:

  1. ciannya kak...tapi betul ckp akak semalam..berjalan pun satu workout tau wp sejam buat keja naik turun tangga dll...ok la2...klu berjalan kat pasar dok keliling mmg berpeluh...tambah di bwh panas...sebenarnya kte buat seminggu 3x workout pun dah ok...ni dieticean syorkan...

    P/s : tak sabar nk tau result..:-)

    BalasPadam
  2. Tak sabar nak tgk result u!! Sup kepala ikan merah..membuatkan aku droolingggg..muahahahha

    BalasPadam