Ahad, 27 Disember 2009

update MENU HARI YANG KE 57 99HTN = 27.12.09

update MENU HARI YANG KE 57 99HTN = 27.12.09


B'FAST

YOUGURT

 Makan dalam kereta ( tak sempat nak makan benda lain...bZ kena g opis pepagi lagi..ada keje..)


LUNCH
Balik dari opis l/kurang 11pg,  hubby aku ajak g shah alam nak tengok ikan d kedai Aquarium di sebelah tasek shah alam tu...kami makan lunch di sekyen 2 shah alam.

Sesudu tempe + tauhu goreng, 1 senduk sayur tauge, 1/2 tahu sup, dan sepotong ikan patin masak tempoyak


DINNER
Seperti biasa...aku masak untuk makan dinner...masakan ni untuk laki aku sebenarnya...oleh kerana aku malas nak masak yang lain...aku pun ngap lah sekali masakan ni...ehe...kira halalje lah walaupun byk minyak (eh...tapi kalau minyak jagung tak pe kan kengkawan...x berapa byk kalori sgt kan...kalau x silap aku lah kan...ehe)

Daging masak kicap lada hitam

sayur kobis goreng


Minum: ari ni minum kurang dari 2 litter


Tiada ulasan:

Catat Ulasan