Jumaat, 11 Disember 2009

HARI YANG KE-41 99HTN

NO: 51

B'FAST
x makan b'fast ari ni coz babgun tido pun dah jam 11.30pg. malam tadi anak aku nangis jam 5 pg...kalau mcm ni tiap2 ari aku boleh kurus kering x yah nak diet2....ahad ni turn nenek dia pulak jaga d kelantan...lagi 2 minggu lagi akan datang KL pulak utk aku jaga.....begitulah rutin anak aku dari merah sampai dah umur 1 1/2 tahun...asik naik turun flight je........masa anak aku x da nanti baru aku boleh mgadap blog dgn tenangnya...ehe.
LUNCH
Laki aku nak makan sup kaki...kaki lembu musim raya aji ari tu masih dok ada lagi dalam fridge....ari ni aku kena masak makanan yang sedap tapi kalori dia MELAMPAU-LAMPAU......aku g ca4 dekat umah aku d pantai dalam ni p beli meehoon utk aku makan dgn sup tu nanti...so laki aku n mak mertua aku makan nasi...aku makan mee hoon....

PEGI CA4 BELI MEE HOON 

SUP KAKI LEMBU LAKI AKU PUNYA...


MEE HOON SUP KAKI LEMBU...YANG NI BARU UTK AKU MAKAN...


KUPANG GORENG

DINNER
aku tak ambil dinner hari ni coz lunch dah makan dgn kadar KALORI YANG MAHA DASYAT....dinner makan buah je.

SELINGAN MATA

Layan kan je lah krenah anak aku si FARRIS  nyanyi atas meja mainan dia...

4 ulasan:

  1. wah perjalanan diet akak sungguh bangga mia tengok...kuat semangat betul....

    BalasPadam
  2. wah..akak ni pandai masak ye..sedap2 iera tgk menu akak masak...tertelan air liur..

    BalasPadam
  3. iera: nak kata akak ni pandai masak..rasanya tak da lah sgt...tapi akak ni suka mencuba sesuatu sesuatu masakan dan yang paling akak suka adalah memandai2 buat resepi entah apa2 ikut kepala n rasa sendiri ...aahhaha

    BalasPadam